اگر می خواهید با بهترین شرکت ارسال بار به کانادا و ارسال بار به استرالیا آشنا شوید در این نوشتار با ما همراه باشید.

شرایط نامطلوب اقتصادی، قصد ادامه ی تحصیل، تجارت و بیزینس از مهم ترین دلایل افراد برای مهاجرت به کشورهای دیگر است. از میان کشورهای مختلف در جهان، کانادا و استرالیا از مهاجرپذیرترین کشورها می باشد.

یکی از دغدغه های مهم افراد در مهاجرت یا سفر به کشورهای دیگر حمل یا ارسال بار اضافی آن هاست. در هر پرواز مسافرین تنها مجاز به حمل مقدار معینی از وسایل هستند و برای مازاد آن ها باید از رو شهای دیگری استفاده کنند. یکی از بهترین رو شها مراجعه به شرکت های حمل بار یا فریت بار است. اولین قدم یافتن یک شرکت مطمئن و باتجربه در این زمینه است.

مراحل ارسال باربه استرالیا وارسال بار به کانادا از بسته بندی تا ارسال

شرکت سی تی ام با بیش از چهل سال تجربه و کارکنان حرفه ای ، خدمات ارسال بار به استرالیا و خدمات ارسال بار به کانادا را در بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد. تمامی مراحل حمل باربه استرالیا وحمل بار به کانادا از بسته بندی تا ارسال به صورت صفر تا صد و با ارائه ی برگه تضمین به عهده ی این شرکت می باشد.

بسته بندی وسایل جهت ارسال بار

 در مرحله ی اول پس از درخواست مشتری زمانی برای بسته بندی تعیین میشود و سپس در زمان تعیین شده افراد متخصص در بسته بندی از سمت شرکت به محل بار اعزام شده و کار پکینگ و بسته بندی را انجام می دهند.

همچنین بسته بندی وسایلی نظیر مبلمان، تابلو فرش، مجسمه، تابلو نقاشی و وسایلی از این قبیل که در معرض آسیب دیدگی بیشتری هستند، با پالت چوبی فریت متناسب با این وسایل صورت می گیرد. برای تمامی بسته بندی ها کارتن هایی با ابعاد و ضخامت مناسب که به آن ها کارتن فریت می گویند، در نظر گرفته می شود. پس از پکینگ کامل وسایل و اطمینان از انسجام آن ها ،بار برای مرحله ی هلدینگ آماده می شود.

هندلینگ و ارسال بار به فرودگاه

بعد از بسته بندی وسایل، بارگیری توسط ماشی های شرکت انجام شده و به فرودگاه جهت صدور بارنامه و ارسال،فرستاده می شود . شرکت سی تی ام برای اطمینان خاطر شما از عدم آسیب وسایل در هنگام بارگیری و ارسال ، برگه ی تضمین شرکت را ارائه می کند.

انجام امور گمرکی و صدور بارنامه

کارشناس متخصص فریت بار شرکت سی تی ام پس از دریافت بار در فرودگاه ، کارهای گمرکی وسایر تشریفات فرودگاهی را برای صدور بارنامه انجام می دهد و پس از صدور بارنامه بار شما برای ارسال به استرالیا و ارسال به کانادا اماده می گردد.

تسویه حساب و ارسال بار به استرالیا و ارسال بار به کانادا

اخرین مرحله پس از صدور بارنامه تسویه حساب مشتری با شرکت است.هزینه ی بار بر اساس وزن آن تعیین می شود وهزینه ی کار شرکت مازاد بر آن است. ارسال بار به مقصد پس از تسویه حساب مشتری انجام می گیرد. 

بهترین روش ارسال بار به کانادا و ارسال بار به استرالیا

بهترین روش ارسال بار به کانادا و ارسال بار به استرالیا روشی است که در آن حمل بار با کم ترین زمان و هزینه و بالاترین اطمینان و کیفیت صورت گیرد.

به طور کلی ارسال بار یا همان فریت بار به سه روش حمل بار از طریق زمینی، حمل بار از طریق هوایی و حمل بار از طریق دریایی انجام می شود.

با توجه به میزان بار، زمان بندی، میزان هزینه و شرایط دیگر یکی از این روش ها انتخاب شده و ارسال بار صورت می گیرد.

ارسال بار به کانادا به هر سه روش ممکن است ولی ارسال بار به استرالیا بدلیل اینکه با هیچ کشوری مرز زمینی ندارد نمی تواند از طریق زمینی صورت گیرد و تنها به دو روش هوایی و دریایی امکان ارسال بار به استرالیا وجود دارد. از میان این سه روش ارسال بار از طریق  هوایی به علت بهینه بودن در زمان و هزینه بهترین روش به حساب می آید.

عوامل مؤثر در هزینه ی ارسال بار به کانادا و هزینه ی ارسال بار به استرالیا

هزینه ی ارسال بار به کانادا و هزینه ی ارسال بار به استرالیا به عوامل گوناگونی بستگی دارد. نوع بار، وزن بار، نحوه ی بسته بندی، هزینه های گمرکی و انبارداری از جمله مواردی هستن که رو ی هزینه ی فریت بار به کانادا و فریت بار به استرالیا تأثیر گذارند.

هزینه ای که در بارنامه نوشته شده است بر اساس وزن بار تعیین می شود. وزن بار و هزینه ای که به ازای هرکیلوگرم بار از طرف شرکت اعلام شده تعیین کننده ی میزان هزینه ی ارسال بار است. به طور حتم هزینه برای وزن های مختلف تفاوت دارد و برای مثال در چهار وزن تعیین می شود.

بارهای تا وزن 45 کیلوگرم،100 کیلوگرم، 300 کیلوگرم و بالای آن. نکته ی قابل توجه این است که وزن بارها می تواند براساس وزن حجمی یاوزن واقعی در نظر گرفته شود و این شرکت هواپیمایی است که در این باره تصمیم می گیرد. باید بدانید هرچه وزن بار شما بیشتر باشد هزینه ی ارسال آن کمتر است.

برای مثال بار های تا 45 کیلوگرم هزینه ی بیشتری نسبت به وزن 100 کیلوگرم دارند.

ارسال اضافه بار دانشجو به کانادا و استرالیا

ارسال اضافه بار دانشجو به کانادا وارسال اضافه بار دانشجو به استرالیا یکی از مهم ترین خدمات شرکت حمل بار سی تی ام می باشد. پذیرش بیش از ۳۰۰٫۰۰۰ مهاجر جدید در کانادا و ارائه خدمات و امکانات به مهاجرین و همچنین سطح رفاه بالای مردم در کشور استرالیا و اقتصاد قدرتمند آن، این دو کشور را جزء مهاجر پذیر ترین کشورهای دنیا قرار داده است.

عوامل گوناگونی مانند قدرت مدیریت قوی، امکان موقعیت مناسب شغلی، بالا بودن کیفیت زندگی، سطح بالای آموزش، امکان سفر کردن بدون ویزا، امنیت بالا،بیمه درمانی مناسب ، وام تحصیلی در کانادا و استرالیا با افزایش تعداد سالانه ی مهاجرین به این کشورها شده است.

با این حال بیشترین تعداد افراد مهاجر به خصوص مهاجرین به کشور کانادا را قشر دانشجو تشکیل می دهند. از آنجا که دانشگاه های کانادا در بین دانشگاه های دنیا از اعتبار بالایی برخوردار است بسیاری از دانشجویان ایرانی علاقه مند به ادامه ی تحصیل به دانشگاه های این کشور درخواست داده و به کانادا مهاجرت می کنند .

با توجه به اینکه دانشجویان همواره میخواهند میزان زیادی از وسایل مورد نیازشان را با خود به کشور مقصد ببرند و تنها مجاز به حمل میزان مشخصی از این وسایل در پرواز مسافری خود هستند، نیاز است که حمل اضافه بار خود را به یک شرکت مطمئن در زمینه ی حمل بار یا فریت بار به کانادا  و فریت بار به استرالیا بسپارند.

نحوه ی ارتباط با شرکت سی تی ام

اگر می خواهید بار اضافی خود را با ایمنی و اطمینان بالا در کمترین زمان و با مناسب ترین هزینه به کشور مقصد ارسال کنید کافیست چندروز قبل از سفر خود به شرکت ارسال بار سی تی اممراجعه کنید و با خیال آسوده مراحل ارسال بار خود را به کارکنان متخصص این شرکت بسپارید. کافیست به سایت آی کارگو مراجعه کرده و از طریق را ه های ارتباطی ذکر شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

برای اطمینان از هزینه ی ارسال بار باید بدانید این هزینه هرساله توسط شرکت های هواپیمایی به شرکت های فریت بار اعلام می شود و هزینه ی بسته بندی، حمل و نقل و سایر کار های گمرکی مازاد بر آن است که از طرف کارشناس شرکت قبل از انجام کار به مشتریان ابلاغ می گردد و پس از آن تا زمان دریافت بار تا مقصد هیچ مبلغی به آن اضافه نخواهد شد.

شرکت طراحی سایت تهران

شرکت طراحی سایت وب پردازان تهران در حال حاضر بهترین شرکت طراحی سایت تهران در زمینه ی طراحی وب سایت و سئو سایت می باشد. این شرکت با بیش از پانزده سال سابقه ی فعالیت با بهره گیری از متد پیشرفته فناوری و بکارگیری  پرسنل متخصص خود با توجه به خواسته ها، نیاز و هدف کارفرما اقدام به طراحی وب سایت شما میکند.

تخصص شرکت طراحی سایت بهینه سازی و سئو سایت با هدف کسب رتبه در گوگل و به حداکثر رساندن ورودی سایت شما تخصص شرکت طراحی سایت تهران است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات سئو سایت و تبلیغات پر بازده و همچنین امور طراحی وب سایت های تخصصی و حرفه ای به سایت شرکت طراحی سایت وب پردازان تهران مراجعه نمایید. همکاران ما در وب پردازان تهران منتظر تماس شما هستند تما بهترین خدمات مشاوره رایگان را به شما پیشنهاد دهند.

https://blogs.umass.edu/sbisoi/cargo/


وب پردازان تهران شرکت ,کانادا ,هزینه ,استرالیا ,سایت ,بسته ,بسته بندی ,طراحی سایت ,شرکت طراحی ,صدور بارنامه ,سایت تهران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بوسه بر کتاب پایان نامه های ارشد فضا کالای پزشکی سپید « مرجع مشاوره و آموزش گردشگری » فروشگاه آسان شاپ نگهبان چت|گارد چت |ناناز چت | پریناز چت |بازار چت|اول چت دنیای برنامه نویسی و آزادی