کتاب

 

کتاب را هرگز فراموش نکنید، چرا که بهره مند نشدن از این دریای بی کران آگاهی و عشق، بی شک نوعی نابینایی محسوب می شود. در حقیقت خواندن کتاب و درآمیختن با دنیای این دستاورد خارق العاده ی بشر پرده ی قطوری را از مقابل چشمان انسان کنار می کشد و روشنایی غیر قابل توصیفی در برابر دیدگان به ارمغان می آورد.

کتاب این ابداع اعجاب انگیز بشر چیست که هر نوع، هر صفحه، هر خط و هر کلمه از آن دارای دنیای وصف ناپذیر خالق العاده ای است و در کمال ناباوری وسیع ترین و پر نقش و نگار ترین تصاویر را در ذهن پدیدار می کند. تصاویری که آدمی را به هر نقطه و گوشه ای از جهان می کشاند و احساسات گوناگونی را به قلیان می اندازد. جالب است بگوییم خواندن کتاب در هر سبک و سیاقی تجارب و احساساتی به انسان ارزانی می کند که شاید فقط با هزاران مایل سفر و گشت و گذار کسب شوند.

پس نباید هرگز و به هیچ عنوان کتاب را به فراموشی بسپارید، لازم به تاکید است این مسئله را باید جزء مهم ترین اقدامات زندگی خود قرار دهید و خواندن کتاب این تجربه ی حیرت انگیز را از خود دریغ نکنید.

کتاب های صوتی بهانه ها از میان بر می دارند

کتابهای صوتی کتابچین

 

تاسف بار و غم انگیز است که این روز ها کتاب و مطالعه را فراموش کرده ایم و خود را از کسب به یادماندنی ترین تجارب محروم کرده ایم. دغدغه ها و کار های روزانه همواره عمده ترین علل این محرومیت غم انگیز هستند. اما باید بگوییم که دیگر دوران بهانه آوری برای نخواندن کتاب به پایان رسید. پیدایش کتاب های دیجیتالی به ویژه کتابهای صوتی دیگر وجود این بهانه ها را بی معنی کرده است، لذا با کتاب های صوتی می توانید بی هیچ مانعی در خلوت ترین و حتی پر ازدحام ترین اماکن به صدای خواندن هر نوع کتابی که علاقه مندید گوش فرا دهید.

کتاب های صوتی را می توان به عنوان یکی از مثبت ترین گام های تکنولوژی در راستای افزایش سرانه ی مطالعه نام برد که نه تنها بهره مندی از آن ها در هر شرایطی فراهم است، بلکه در راستای محیط زیست و تخریب دامن سبز طبیعت برای چاپ و تولید کتاب بسیار مسمر ثمر واقع شده اند.

در آخر لازم است خاطر نشان شویم اقدام به کتاب آنلاین می تواند به شما شانس تهیه ی كتاب صوتي رايگان را اعطا کند، چرا که این مورد یکی از مطلوب ترین خدمات ارائه شده در درگاه های کتاب های الکترونیکی است.

منبع


عشق سفر کتاب ,صوتی ,انگیز ,خواندن ,کرده ,بهانه , کتاب ,خواندن کتاب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیفان تحلیل طلا و ارز یه قطره مهربانی خندوانه ۩ شگفتی ساز ۩ آموزش و کار مجازی دل میگه